بازی + نرم افزار

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

۸


rom


دانلود بازی Nemesis of the Roman Empire – بازی استراتژیکی  انتقام از روم  یک بازی کامپیوتری است که از بهترین های سبک خود میباشد.

نقاط قوت این بازی :

گرافیک زیبا و بینظیر در حالی که به حداقل گرافیک 128 نیاز دارد.

صدا گذاری در این بازی بسیار گسترده ومتنوع است که همین امر باعث جذابیت هر چه بیشتر حال وهوای بازی می شود.

امکانات ارائه شده یکی دیگر از ویژگی های این بازی می باشد از جمله قرار دادن فرمانده برای سربازن و افزایش تجربه جنگجویان که بعد از هر نبرد قدرتمند تر می شوند.

بعید میدونم بتونی جایی پیداش کنی پس  از دستش نده

nemesis  nemesis  nemesis  nemesis

حجم بازی : 490 مگابایت

دانلود بخش اول mb 100دانلود

دانلود بخش دوم mb 100دانلود

دانلود بخش سوم mb 100دانلود

دانلود بخش چهارم mb 100دانلود

دانلود بخش پنجم   mb  90 دانلود

نظرات  (۸)

سلام.دستتان درست واقعا. من سالها بود دنبال این بازی بودم الان یافتنش. اسمش رو هم یادم نبود.ممنون بابت این بازی🌷
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام چرا مرحله ای نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نسخه اول این بازی مرحله دارد. Celtic kings


خیلی ممنون 
پاسخ:
خواهش میکنم
واقعا از شما و سایتان تشکر ویژه میکنم


کدوم نسخه بهتره
با چه برنامه ای میتوان پارت ها را به هم  وصل کرد
پاسخ:
سلام ممنون از ورودتاان به وبلاگ

نسخه بعدی این بازی Imperivm III-  Las Grandes Batallas de Roma

بهترین نرم افزار در زمینه فشرده سازی فایل ها WinRAR هست
برایدمن کلا میتونم 10 دقیقه بازی کنم و دیگه نمیشه میگه باید نسخه کاملشو دانلود کنی
پاسخ:
سلام 
دانلود کرک (به تنهایی) با حجم 4.7 MB رو دانلود کنید و در محل نصب بازی قرار دهید.
سلام دوست گرامی
من چه جورری پارت هارو  با WinRARبه هم متصل کنم

پاسخ:
سلام 
اگر پارت اول رو extract کنید تمام پارت ها به هم متصل میشه
ببخشید داداش یه سوال دیگه
من اون فال اخری که حجمش کمه باید چی کار کنمش

پاسخ:
سلام دوست عزیز 

فایل آخری کرک بازی هست بعد از نصب بازی در محل نصب بازی قرار دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">